onsdag 14. oktober 2009

Teatertur med trinnet


I går hadde hele trinnet forskøvet skoledag, alle begynnte på skolen klokken halv 5.
Så jeg tenkte jeg kunne sove litt lenger, så mamma og dem dro og hun skulle jo egentlig vekke meg, haha. Så hun prøvde å ringe og ringe, men våknet jeg? neida. Først når morfar ringte på døra våknet jeg, så fortet jeg meg å ordne meg og så dro jeg.
Når jeg kom hjem var det bare å hoppe i dusjen og finne noe a ha på meg, så kjørte mamma og Jeanette meg bort til skolen.

Vi satt i klasserommene og så kom plutselig cecilie (en lærer) inn i klasserommet utkledd som en stuepike, så latet hun som hun var en i fra teateret så vi skulle skjønne litt hva stykket var om.

Det var litt gøy å komme inn i klasserommet og se alle hadde pyntet seg.

Stykket "et dukkehjem" var ganske bra, bedre enn jeg trodde.

Når første delen var over ble det en liten pause så når jeg, Ellen og Karoline gikk mot salen igjen spurte Annicken hva vi skulle for hun trodde det var ferdig, haha. Og hun sa noe om at det var en dårlig slutt, det var jo ikke så rart.

På den EKTE slutten begynnte jeg nesten å grine, tror jeg var den eneste.

På veien hjem fikk Annicken sitte på med bussen vår, og vi satt og tok bilder hele veien.








1 kommentar:

  1. Haha, jammen alle gikk jo, og da er det ikke rart at jeg trodde at stykke var ferdig.. xD jaja....Naaise bilder : D <3 skal snart legge ut det av deg å, hahahahahahah ;`D

    SvarSlett