søndag 4. oktober 2009

Årets første pepperkake.

I dag har jeg:
Tatt på meg rødt neglakk.


Vasket badet


Og spist årets første pepperkake!

Helt siden jeg var bitteliten har jeg alltid villet ha pepperkaker på bursdagen min og i går hadde mormor og morfar egentlig kjøpt inn pepperkaker til bursdagen hennes bare for min skyld. Men de glemte dem bort i går så når jeg kom dit i dag spiste jeg og spiste og jeg fikk med meg resten hjem jeg.

Nå tenker jeg bare på Hannah Montana bursdagen jeg skal ha, gleder meg. Haha. Jeg skal ha Hannah Montana ballonger, Hannah Montana tallerkner, Hannah Montana kopper osv.

-Har du noen "oppgaver" i huset?

- Har du spist pepperkaker enda?

4 kommentarer:

  1. Du er så søt. Du elsker jo å vaske også<3
    Mormor og morfar er snille da:)

    Svar;
    - Ja, jeg har oppgaver i huset, men heldigvis ikke badet! (jeg prøvde å få de til å gi deg et annet rom faktisk..)

    SvarSlett
  2. aww så søt du er på bildene stine ^^
    søta :*

    SvarSlett
  3. Så flink du er Stine:D Gleder meg til bursdagen :D <3 Ja, du er jo rene pepperkake dronninga;D

    Annicken

    SvarSlett
  4. Peppekaker er godt! =D

    Så flink du er som vasker! Er rommet ditt ryddig da? =P

    SvarSlett